korzeniowski | e-blogi.pl
_blog korzeniowski
zapomniane hasło 2019-07-28

Poniedziałek

praca na produkcji od 6 z dziewczynami nauka i gdy szukałem adresu w nawigacji do siłowni i siedziałem w samochodzie z otwartymi szybami to mi pies wlazł głową do auta włożył głowę i mi się przygląda zauważyłem go gdy sąsiad zaczął krzyczeć po nim po on go prowadził na smyczy a za im córka na rowerze ja trochę w szoku ten zaczął mnie przepraszać ja w śmiech i mówię hein problem i że moje hond

Wtorek

Praca od 5 na produkcji o 7 przyszedł Jan i kazał mi iść na pudełka do Krzyśka i ten Krzysiek mnie wkurzył po tym jak się zapytałem czy to wszystkie palety mamy zrobić ponieważ odpowiedział bardzo chamsko na co ja ze mi rozmowa z nim przypomina rozmowę z moim starym i że lepiej o nic nie pytać i się zamknął i zaczął być miły na koniec pracy jak szlem się odpić spadł mi telefon na ziemię i koniec końców z małej plamy na ekranie ekran zanikł całkowicie nauka i lulu

Środa

Praca od 6 na pudełkach rozmowa z Janem holendrem od nośnie  czwartku że chce wyjść o 16 i bez problemu po pracy jazda na stacji paliw zatankowanie auta w trakcie 30 minutowej przerwy jazda do miejscowości obok do action zobaczyć czy są wiatraki ale brak a po pracy jazda do media Markt po nowy telefon wiatrak powrót mały problem z włożeniem karty koniec końcu włożył mi ją kolega z mieszkania i gdy próbowałem się zalogować na swego mejla w telefonie zorientowałem się że nie pamiętam hasła i związku z powyższym nie myśląc wylogowałem się z mejla na lapoku i próba odzyskania maile kąpiel zjedzenie trochę jedzenia i lulu przy włączonym wiatraku na twarz

Czwartek

Z rana kolejna próba odzyskania hasła czytanie informacji o rekordach temperatur praca od 5  przyszedł gość wózkowy i się naśmiewał z Krzyśka krzyków że tym nic nie wskóra jazda na zameldowanie się na mieszkaniu firmowym biuro mi nie dało jednego dokumentu do zameldowania i ta kobieta do nich dzwoniła w końcu zameldowała a tak powrót nauka i lulu

Piątek

Praca od 5 nauka kolejna pruba odzyskaiwania konta filmy i lulu

SOBOTA

nauka zakupy robienie przeczytanie 75 stron z książki na strunach światła robienie zadania jazda do kościoła  zrobienia  pozostałego zadania lulu

NIEDZIELA

nauka czytanie książki jazda na lekcje języka film blog spisanie rzeczy do zrobienia w przyszły tydzień i ciągłe myślenie otym haśle po mi zalezy na tym po jest powiązane z kontem na yotubie i lulu

Siłownia 2019-07-21

Co do niedzieli 14 lipca po przyjeździe  na mieszkanie  trawiłem  na gościa  z domku Batory bardzo  go interesowało  moje  plany  i związku z czym  mi zaproponował  kupno  rowerku  treningowego  stacjonarnego za jedyne  50 euro istna  okazja  na co ją powiedziałem ze w razie  przeprowadzki tego nie spakuje  do pokemona  i mi zaproponował  żebym  mu płacił  50 euro na miesiąc  na korzystanie  na  co ją z śmiechem ze jeśli  szuka  idioty  to źle  trafił  po ja za siłownię  zapłacę  25 lub 30 euro za miesiąc  i mam przynajmniej 20 maszyn do użycia  a nie jedna na co on ze nie muszę  nigdzie  jeździć i mam na miejscu na co ją że  wolę je  jeździć  na siłownię  autem po jak auto  stoi  i nie jest jeżdżone  to mu to szkodzi  i nawet  jeśli bym  miał jeździć  8 km w jedna  stronę to i tak mi to taniej  wyjdzie  niż  jego  propozycja  i się  zamknął  i zaczął  pytać  co sądzę  o gejach  na co ją ze jestem tolerancyjny  a on ze nie  na co ją ze w mojej poprzedniej pracy Holendrzy mówili  wprost takim  ludzi  ze jak krę są to żeby spierdalali do polski na co ją ze ja mu w drogę  nie będę  wchodził  i czy mal  się  od niego z daleka  i powiedział  ze nie chce ze mną  gadać  i poszedłem  spać Na domku

Poniedziałek

Praca lekarz odkładanie  pudełek  pustych na paletę praca ja + operator  heftruka 54 lata  pije piwo w pracy rano byłem o 5.55 na hali i do 6.40 szukałem  lokalizacji  o w końcu jeden Polak mnie zaprowadził  do Holendrów  i tam im powiedziałem  jaki mam problem i mnie pokierowali do zakładu  potem zakupy  pomyliłem  mleko zamiast zwykłego kupiłem  kwaśne  ale wykorzystam do ziemniaków  chleb i płatki  wodę i pojechałem  do zaltbomel  6 km od miejsca  zamieszkania  na fitness  klub  się zapisać by spalić  brzuch  powrót jedzenie wypełnianie  dokumentów  od zameldowania  po agencja  tego wymaga nauka i o 21 lulu

Wtorek

Rano właśnie się zorientowałem  ze to źle mleko kupiłem  więc  jogurt  i Drożdżówki na śniadanie  i gdy wsiadłem do samochodu u widziałem  sąsiada który szedł na spacer z psem  i mu powiedziałem  dzień dobry odpowiedział  życzyłem  mu miłego dnia  i on mi również podziękował em  a gdy ruszyłem  i ujechałem  może z 500 metrów  go zobaczyłem  pokazał  mi rękę i ja mu też  praca Praca z tym gościem  co co przerwę  pije piwo i siada  na wiek widłowy  zdziwił  się ze mam holenderskie  uprawnienia  na wiek i jakie mam plan a tak po pracy jazda  do sklepu po kupno właściwego mleka powrót  na mieszkanie  kąpiel jedzenie  przyszykowanie rzeczy na siłownię nauka o 19 jazda  na siłownię  do pomnie się  o kartę do siłowni co obiecali  w poniedziałek  mi delikatny trening na pieni i rowerku po 15 minut  fajne  chodzą  tam dziewczyny jest na co popatrzeć  powrót  kąpiel  i lulu

ŚRODA

Rano  w końcu  płatki + zielona  herbata  spotkanie  sąsiada   życzenie  mu miłego  dnia  i on mi i po drodze  znów  mi pokazał  rękę  i ja mu  miły  gest a cieszy  praca odpicie się na produkcji Od 11 do 17 siedzenie  pod maszyna na kartonach z zatyczkami  do uszu poprawa  pudełek by się nie zwieszały do sklepu po pastę  do zębów  przy okazji  kupno  skarpet  kąpiel jedzenie nauka film  co kupiłem  w drodze  do  Holandii mały  problem  z cd by po 3 próbę  zadziała  i lulu

Czwartek

Sąsiad   znowu  i od 6 siedzenie  pod maszyna  do 17 a tak to narzekanie gościa  z pokoju jacy to są źli  inii  i jakie to on ma wymagania i stwierdzenie  jego że tak jak funkcjonuje  to nie życie  uśmiechnąłem się  i sobie  pomyślałem  i kto to mówi ten co za każdym razem  jak  wracam  z roboty z piwem  siedzi  ale przytaknąłem  i powiedziałem  ze każdy żyje  po swojemu  i zakończyłem polemikę  z tym smutnym człowiekiem

PIĄTEK

praca nauka filmy i lulu

SOBOTA

pobudka najpierw od 8 do 10.30 nauka potem do 12.30 siłownia potem zakupy do 15 gotowanie które mi się nie udały film pójście do kościoła filmy i lulu

Niedziela

jazda na lekcje filmy i lulu

mechanik 2019-07-14

1 TYDZIEŃ LIPCA do 7 LIPCA

wycieczka rowerowa na mazurach garbatych wycieczka szczerze przyznam zły wybór wycieczki po bardzo nudna okolica Begery itp na 7  dni wyprawy 3 rzeczy fajne miedzy czasie auto u mechanika  w niedziele do kuzyna jego pomysł

2 Tydzień lipca do 14 LIPCA

Poniedziałek

wypad do wrocławskiego zoo+oceanarium auto nie dało rady i naprawa mechanika nie potrzebne i od danie poniedziałek od danie auta na reklamacje parę ostrych słów padło i w końcu mechanik zachował klasę

wtorek

od danie auta na warsztat na naprawę reklamacyjna a tak to odpoczynek rozmowa z biurem odnośnie pracy i moje nie dopatrzenie po wracam na ziemniaki najpierw w zastępstwie za osobę na wakacjach a potem na stałe ale na kartony gdzie nie wiem o której będę kończył a mam w planach naukę jeżyka + chodzenie na siłownie na bieżnie/rower plus tai ze nie będę myślał o głupotach sobotę urodziny syna siostry wyjazd Niedziele jazda do Holandii nowy domek / ludzie nakupiłem jedzenia które będę jadł przez najbliższy tydzień

mazury garbate 2019-07-04

PONIEDZIAŁEK

Nauka planowanie wtorkowego wypadu na giewont kupno soków/bułek sen

WTOREK

O 2.30 rano wstanie a o 3 wyjazd do zakopanego 113 km o 4.30 byłem na miejscu na parkingu gdzie zostawiałem auto w grudniu jak doszedłem na przełęcz Kondracka o 4.40 ruszyłem na szlag po drodze zdjęcia wschodu słońca i zgubiłem mapę która mi został z wspomnianej wyprawy miedzy małą łąka a giewontem doszedłem na szczyt po znakach na ścieżce na Kondrackiej przerwa dłuższa i na szczycie byłem o 8.10 i tam 50 minut przerwy i o 9 wracałem z szczytu tylko drugą stroną i powrót taka ja przyszedłem ale się zgubiłem i się okazało ze weszłem na ścieżkę która była zamknięta takim strumykiem między gurami skracając drogę powrotna ale bylem zmuszony iść korytem tego strumyka i o 13 byłem przy samochodzie kupno oscypków powrót podczas którego przysypiałem momentami ale dotarłem danie Butów i spodni do prania kąpiel filmy i lulu

ŚRODA
Nauka od danie pokemona do mechanika pakowanie się na wyjazd na wycieczkę rowerowa filmy i lulu

CZWARTEK

Nauka skończenie do pakowania rzeczy na wyjazd filmy i lulu

PIĄTEK

Nauka odebranie pokemona od mechanika kupno bułek i picia na sobotę spakowanie reszty potrzebnych rzeczy na wyjazd sen

SOBOTA

Stanie o 6 i wyjazd na pociąg na wycieczkę rowerowa na mazury garbate do warszawy centralny potem taksi globus jedna z tańszych korporacji w warszawie ciekawa rozmowa z kierowca owej taksówki potem wyjazd na miejsce startu wycieczki po drodze awaria samochodu i upadek jednego z uczestników na ziemie co spotkałem go w tamtym roku kolacji i omówienie trasy wycieczki sen

Niedziela 30.07.2019

Pierwszy dzień wycieczki rowerowej pobudka o 7 nauka a o 8 śniadanie kąpiel i o 9 wyjazd w trasę do 18 55 km kąpiel kolacja lulu